Maattabellen Sixth June

    Hoe kies ik de juiste maat?

    Probeer niet om de binnenzool te meten, dat lukt u toch nooit op de juiste manier. Kijk gewoon naar de afmetingen van welk paar sneakers dan ook in cm of chn. Gebruik die informatie om de juiste US maat te vinden in de maattabel. Bijvoorbeeld, een binnenzoollengte van 25 cm is bij Vans gelijk aan US maat 7. Doordat de meetmodellen per merk verschillen kunt u bij een ander merk een andere US maat krijgen.

    Maattabellen van alle merken.

    Zoekt u een ander merk?

    Vindt het hier.

    Twijfelt u over de maat? We helpen u graag.

    +31 (97) 010280027

    [email protected]

    Passen uw schoenen niet? U hebt 30 dagen om ze te retourneren.

    Als u de verkeerde maat hebt gekozen.

    We ruilen het graag voor u om.

    Welke maattabel zoekt u?

    Sixth June topjes - man

    GrootteBorst (cm)EURLengte
    S49,94667-72
    M545067-72
    L555472-85
    XL60,35872-85
    XXL666286-90

    Sixth June broekjes - man

    GrootteTaille (cm)EUR
    S70-7446
    M75-7850
    L78-8554
    XL85-10258
    XXL102-11060

    Sixth June broekjes - man

    GrootteTaille (cm)
    W2871
    W2974
    W3076
    W3178
    W3280
    W3384
    W3486
    W3691

    Sixth June topjes - vrouw

    GrootteBorst (cm)Taille (cm)Heupen (cm)EUR
    XS84659134
    S88699536
    M92739938
    L967710340
    XL1018210842

    Sixth June broekjes - vrouw

    GrootteTaille (cm)Heupen (cm)EUR
    XS659134
    S699536
    M739938
    L7710340
    XL8210842

    Sixth June

    Sixth June is een merk dat de geest van Parijse streetwear belichaamt. Het merk werd opgericht in 2008 en staat bekend om haar gedurfde en creatieve benadering van mode, waarbij inspiratie wordt gehaald uit de diverse en levendige straten van Parijs. Het merk onderscheidt zich door haar toewijding aan het belichamen van de essentie van de straatcultuur, niet alleen op de catwalks maar ook in het alledaagse stadsleven. Sixth June richt zich op betaalbare, stijlvolle kleding van hoge kwaliteit en wil haar gemeenschap zelfvertrouwen en een gevoel van identiteit geven. Hun visie is om meer te zijn dan alleen een merk; ze streven ernaar om een symbool te zijn van authentieke stedelijke cultuur, gevoed door de creativiteit, moed en vrijgevigheid die Parijs en Frankrijk kenmerken.