Cream
100% Gerecycled polyester
100% Gerecycled polyester
Niet in de droger
Machinewas 30º
Prát a žehlit naruby
Was met dezelfde kleur wasgoed
Nebělit
Geen stomerij
Nežehlit
Gemaakt met gerecyclede materialen om ons gebruik van nieuwe materialen en onze impact op het milieu te verminderen.
" Het milieuvriendelijke label wordt gebruikt voor producten die zijn gemaakt met behulp van milieuvriendelijkere processen waarbij minder water, energie en chemicaliën worden gebruikt. Producten met internationale certificeringen zoals bluesign®, de 100 standaard door OEKO-TEX® en MADE IN GREEN door OEKO-TEX® vallen onder dit label."
Gerecycled: producten met dit label zijn grotendeels gemaakt van gerecycled materiaal, meestal gemaakt van oud afval, zoals plastic flessen en kleding. Deze producten hebben een kleinere ecologische voetafdruk doordat er meer afvalstoffen worden verwerkt dan nieuwe materialen.
Ben je geïnteresseerd in hoe we duurzaamheid bij Footshop beoordelen en wat we daarvoor doen? Kijk op onze duurzaamheidspagina.
Karl Kani staat bekend als de "Vader van de Urbanwear" en wordt beschouwd als de visionair achter veel van de eerste stappen in de mode. Het merk werd in 1989 in Brooklyn, New York opgericht door de toen 19-jarige Carl Williams, die als eerste het concept van losse jeans introduceerde. Vandaag de dag wordt het merk Karl Kani wereldwijd erkend en wordt het beschouwd als een iconisch merk als het gaat om streetwear van hoge kwaliteit en hiphopmode. Karl Kani werd geïnspireerd door hiphop en straatcultuur, maar in die tijd was het onmogelijk om kleding in deze stijl te vinden. Daarom besloot hij zijn eigen kleding te maken en begon al snel bestellingen aan te nemen van vrienden en onbekenden. Toen de vraag van het publiek groeide, kreeg hij het vertrouwen om zijn passie fulltime na te jagen en veranderde hij zijn naam in Karl Kani.
Onder deze nieuwe naam verhuisde hij in 1989 naar Los Angeles om zijn passie nog intensiever na te jagen. Tegenwoordig is het merk Karl Kani internationaal uitgebreid naar 25 landen in Europa en heeft het alleen al in Japan 13 flagship stores, waaronder een in Harajuku2. In tegenstelling tot veel andere topmerken is Karl Kani trouw gebleven aan zijn merk. Zijn passie voor kwaliteit, design en vakmanschap betekent dat Kani altijd de wortels van het merk in ere heeft gehouden en nog steeds veel van zijn kledingstukken in de Verenigde Staten maakt.
vervoerder | prijs | leverdagen |
---|---|---|
GLS Europe | van 5 € | Van Donderdag 2.1.2025 |
FedEx | van 6 € | Van Donderdag 2.1.2025 |
DHL Premium - express | van 21 € | Van Woensdag 1.1.2025 |
DPD Pickup | van 5 € | Van Donderdag 2.1.2025 |